Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Journal- og arkivrutiner ved teknisk/administrative ansettelser

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

* Administrativ ledergruppe (ALG) vedtar om stillingen skal opprettes/besettes og stillingsbbeskrivelse.
* Utlysing foretas av saksbehandler på Personalenheten, mappe opprettes og saken journalføres. Denne tas ut i papirformat og påføres hvilke aviser den annonseres i.
* Ved søknadsfristens utløp blir søkerlisten tatt ut i papirformat, også eventuell utvidet søkerliste.
* Intervjugruppe oppnevnes og listen tas ut i papirformat.
* Søknadene til de som blir innstilt oppbevares i papirformat.
* Innstillinge fra intervjugruppen legges frem for Tilsetningsrådet.
* Protokoll fra Tilsetningrådet arkiveres.
* Tilbudsbrev sendes ut, og det returnerte signerte brevet arkiveres.

Mappen oppbevares i egen arkivdel i samme lokale som arkivet.